fbpx
Przejdź do treści

Oferta pracy

Performance marketing specialist

google ads | social ads | data

Otwarty/a na rozwój?

Z roku na rok rośniemy o 100%. Nasze zapotrzebowanie na zaangażowanych członków zespołu tylko rośnie.

Kogo szukamy?

Poszukujemy partnera, gotowego do pełnego zaangażowania w obszar obsługi i rozwoju usługi performance marketingu w naszej organizacji. Priorytetowe kompetencje na tym stanowisku to zdolność do strategicznego myślenia oraz analizy sytuacji biznesowej klientów. Mile widziane będą dla nas także cechy liderskie.

Forma zatrudnienia

Umowa B2B, umowa o pracę lub umowa zlecenie

Widełki wynagrodzenia netto

Mid 6000-9000 zł
Senior 9000-12000 zł

Zakres pracy

Kampanie Google Ads, Social Ads, Wdrożenia analityczne

Miejsce i czas pracy

Praca w 100% zdalna w godzinach od 8 do 16 lub od 9 do 17

Twoje obowiązki:

  • Planowanie, tworzenie i optymalizacja kampanii w Facebook/Meta oraz Google
  • Przygotowywanie treści i kreacji reklamowych
  • Udział w procesie sprzedaży w zakresie tworzenia strategii oraz estymacji
  • Samodzielna obsługa klientów w obszarze kampanii płatnych, w tym tworzenie kompleksowych strategii
  • Poszukiwanie nowych rozwiązań oraz strategii w obszarze kampanii płatnych i dbanie o rozwój i usprawnianie usługi
  • Analiza i raportowanie działań
  • Wdrażanie narzędzi analitycznych takich jak Pixele społecznościowe, Google Tag Manager, Google Analytics, analityka e-commerce, Hotjar

Nasze wymagania:

  • Znajomość systemów reklamowych Meta Ads, Google Ads, Linkedin Ads
  • Udokumentowane doświadczenie (minimum 4 lata) w obszarze skalowania i podnoszenia skuteczności kampanii
  • Umiejętność strategicznego myślenia i wyciągania wniosków
  • Znajomość Google Analytics 4, Google Tag Manager-a
  • Znajomość narzędzia Looker Studio (Data Studio)
  • Umiejętność nawiązania i utrzymywania dobrych relacji z klientami‍
  • Umiejętność efektywnej pracy z narzędziami AI
  • Podstawowa znajomość CMS WordPress
  • Umiejętności programistyczne w podstawowym zakresie (html/css/js)
  • Podstawowa znajomość SEO

Nice-to-have:

  • Praktyczna znajomość programu Canva/lub innego programu graficznego – umiejętność szybkiego tworzenia lub edycji kreacji dla kampanii reklamowych
  • Znajomość innych systemów reklamowych
  • Znajomość narzędzia make.com

Co oferujemy?

  • Atrakcyjne wynagrodzenie (dopasowane do Twojego doświadczenia), widełki pomiędzy 6000 a 12000 zł netto.
  • Forma współpracy dostosowana do Ciebie: UOP, B2B
  • Prowizje od ewentualnych pozyskanych lub poleconych projektów (sprzedaż nie będzie Twoim obowiązkiem)
  • Dobrą atmosferę pracy w zgranym zespole
  • Duża autonomia w działaniu
  • Duży wpływ na rozwój procesów i procedur
  • Praca w pełni zdalna w standardowych godzinach (8-16, 9-17)

Aktywne rekrutacje:

Poznaj nas:

Proces rekrutacyjny

Nasz proces rekrutacyjny składa się z 4 kroków i trwa maksymalnie 3 tygodnie. Podczas rozmów przede wszystkim zweryfikujemy nasze dopasowanie pod kątem celów oraz oczekiwań kandydata. Zależy nam na tym, aby cały proces był transparentny i komfortowy dla obu stron, dlatego na każdym etapie otrzymasz jasną informację zwrotną dotyczącą dalszych kroków.

Telefon z zaproszeniem na spotkanie

Krótka rozmowa telefoniczna "discovery", która zazwyczaj kończy się umówieniem terminu spotkania online.

Rozmowa rekrutacyjna

Spotkanie online, na którym omówimy Twoje kompetencje, doświadczenia oraz oczekiwania. Dowiesz się więcej o naszej firmie, zespole i stanowisku.

Opcjonalne zadanie rekrutacyjne

Możesz otrzymać od nas krótkie zadanie praktyczne. Jego celem jest sprawdzenie, jak radzisz sobie z realnymi wyzwaniami, które pojawią się na stanowisku.

Drugie spotkanie i decyzja

Finalna rozmowa, podczas której podsumujemy proces, omówimy szczegóły współpracy oraz poinformujemy Cię o naszej ostatecznej decyzji.

Współpracuj przede wszystkim z ludźmi

Rozwijaj się z nami

Rozwijamy wysokie standardy i proceduralne podejście. Buduj z nami jakość i procesy!

Prześlij zgłoszenie

Rezonuje z Tobą nasza oferta? Zgłoś się do nas.

Cześć. Dziękuję za zainteresowanie naszą ofertą pracy. Prześlij nam zgłoszenie za pomocą prostego formularza. Oddzwonię.
Krzysztof Piątkowski, Co-Founder

Heydigital Sp. z o. o.

al. Zwycięstwa 241/13
81-521 Gdynia
NIP: 586 238 70 57
Kompleksowe usługi marketingowe.
Kampanie reklamowe, strony internetowe,
strategie komunikacji marki.
Copyright © 2024 Heydigital All Rights Reserved