Kompetencje heydigital Gdynia
Pozycjonowanie stron internetowych SEO/SXO
Czym jest SEO?
Dla kogo jest dedykowane pozycjonowanie stron?
Efekt działań SEO
Efekty działań SEO są długotrwałe i charakteryzują się między innymi wysoką pozycją w wynikach wyszukiwania, co przekłada się na zwiększenie zasięgów naszej witryny. Dzięki temu w długim okresie możemy zwiększać sprzedaż, jednocześnie budując zaufanie do naszej marki. Poprzez poprawę pozycji w wynikach wyszukiwania przyciągamy bardzo wartościowy ruch organiczny. Cechuje go większe zaufanie ze strony potencjalnych klientów oraz kontrahentów. Bezpośrednim skutkiem działań SEO jest wzrost wejść na naszą stronę internetową, natomiast pośrednio pozycjonowanie stron może przekładać się na wzrost liczby klientów. Warto też zauważyć, że wysoka pozycja w wyszukiwarce jest także pożądana ze względów wizerunkowych, ponieważ jest ona pomocna przy budowaniu silnej marki oraz w działaniach Brand Awareness.
KPI pozycjonowania stron
- pozycje w wynikach wyszukiwania (preferowane miejsca 1-10)
- ruch organiczny na witrynie
- współczynnik CTR (klikalności).
Czas wdrażania oraz trwania usługi
Z jakimi usługami powiązane jest SEO?
- content marketing
- copywriting
- brand awarness
- strategia marketingowa
- strony www
- analityka internetowa.
Z czego składa się usługa SEO?
Audyt SEO
Podczas budowy nowej strony internetowej należy pamiętać o zasadach SXO (Search Experience Optimization). Natomiast w przypadku istniejących już witryn powinniśmy przeprowadzić audyt strony internetowej. Na proces sprawdzenia kondycji strony składa się między innymi: sprawdzenie linków wewnętrznych, poszukiwanie niedziałających odnośników, sprawdzenie nasycenia słowami kluczowymi, analiza meta tagów, sprawdzanie szybkości strony oraz jej optymalizacji pod urządzenia mobilne, analiza profilu linków zewnętrznych.
SEO techniczne
SEO techniczne ma na celu optymalizację witryny internetowej. Ważne jest, aby nasza strona internetowa dobrze działała na urządzeniach mobilnych oraz szybko się ładowała.
On-site SEO
Treści zawarte w witrynie internetowej powinny być dobrze zaplanowane. Teksty powinny odpowiadać na zapytania naszych klientów oraz zawierać odpowiednie słowa kluczowe. Struktura serwisu i linkowanie wewnętrzne powinny być przyjazne dla użytkownika. W ramach działań on-site SEO może być także potrzeba rozbudowy serwisu o dodatkowe podstrony.
Off-site SEO
Działania te polegają na zwiększaniu widoczności naszej strony internetowej. W tym celu pozyskujemy wartościowe linki zewnętrzne do-follow oraz linki no-follow. Należy pamiętać, aby cały profil linków był zrównoważony. Skuteczną strategią na działania off-site jest tworzenie wartościowego contentu, ponieważ w taki sposób możemy naturalnie pozyskiwać wartościowe linki. Warto wiedzieć, iż linki w serwisach społecznościowych nie dodają wartości z punktu widzenia SEO. Patrząc jednak na całą strategię marketingową, linki takie także mają swoją przydatność. Linki zewnętrzne z oznaczeniem “do-follow” przekazują niejako moc swojej witryny do linkowanej strony, dlatego w przypadku takich linków ważne jest, aby w miarę możliwości pochodziły one ze sprawdzonych i zaufanych serwisów. W ocenie stron internetowych przychodzą nam z pomocą wskaźniki takie jak TF (Trust Flow) i DR (Domain Rating). W obu przypadkach wyższy wynik wskaźnika jakości jest bardziej pożądany.
SEO w Heydigital
- Przeprowadzamy audyt SEO strony internetowej oraz obecnych działań.
- Sprawdzamy działania konkurencji.
- Opracowujemy listę słów kluczowych z potencjałem.
- Opracowujemy strategię oraz harmonogram działań.
- Wdrażamy zaplanowane zmiany.
- Analizujemy efekty wprowadzonych zmian.
- Dostosowujemy strategię.
Na czym się skupiamy przy pozycjonowaniu stron?
Wszystkie działania muszą być dobrze przemyślane, dostosowane do potrzeb oraz wytycznych Google. Istotne jest, aby słowa kluczowe były dostosowane do profilu działalności oraz intencji użytkowników. Algorytmy wyszukiwarek są aktualizowane, dlatego nasze działania powinny być ciągle doskonalone. Należy także pamiętać, iż Google jest negatywnie nastawione do praktyk mających na celu sztuczne wpływanie na wyniki wyszukiwania. W przypadku znalezienia takich działań na witrynę mogą zostać nałożone filtry, wpływające na spadek pozycji w wynikach wyszukiwania. Poszukiwanie aktywnych filtrów jest jednym z pierwszych kroków audytu SEO. Jako zespół skupiamy się na działaniach przekładających się na realizację założonych celów marketingowych i biznesowych, zgodnie z aktualnymi wskazówkami od Google.
Cena usługi SEO
Nasze kompetencje:
- Performance marketing
- Google Ads
- Facebook Ads
- Linkedin Ads
- Pozycjonowanie SEO
- Analityka Internetowa
- Social Media
- Strony Internetowe
- Wizytówka Google
- Copywriting
- Identyfikacja wizualna
Sprawdź ofertę:
Skontaktuj się z nami:
Pozycjonowanie SEO
Wspólnie zaprojektujmy działania SEO dla Twojej witryny Internetowej
Nasi klienci
Wspólnie osiągamy synergię
Dumnie wspieramy naszych klientów w realizacji ich marketingowych i biznesowych celów.
Porozmawiajmy o marketingu
Zaproponujemy rozwiązania, które poprawią Twoje wyniki
Maciej Nastkiewicz, Co-Founder & CEO
Heydigital Sp. z o. o.
Kampanie reklamowe, strony internetowe,
strategie komunikacji marki.