Kompetencje heydigital Gdynia
Performance Marketing
Perfo. Czym właściwie jest?
Performance Marketing to tak zwany marketing efektywnościowy, a dokładnie rodzaj reklam online, w których płatność odbywa się za wykonanie określonych czynności przez użytkowników. Takim określonym celem reklamy najczęściej jest kliknięcie, wyświetlenie lub wykonanie przez użytkownika konkretnej czynności na stronie (np. wypełnienie formularza lub zakup produktu). Performance marketing to więc na przykład reklamy Facebook Ads, Google Ads, YouTube Ads, czy Linkedin Ads. Tak zwane “Perfo” to TOP3 najbardziej kluczowych elementów strategii obecności firmy w Internecie. Główne zalety działań performance to precyzyjność w dotarciu do konkretnych grup odbiorców, skuteczność, szybkość (efekty pojawiają się nawet pierwszego dnia), elastyczność, oraz doskonała mierzalność wyników. Efekty kampanii monitorujemy wykorzystując narzędzia analityczne, których wdrożenie na stronie jest nieodłącznym elementem działań performance.
Kampanie performance. Dla kogo?
Usługa performance marketingu jest skierowana dla firm, które chcą skutecznie promować swoje produkty lub usługi i osiągać lepsze wyniki sprzedaży. Jeżeli myślisz nad stworzeniem dodatkowego źródła pozyskiwania klientów w swojej firmie, marketing efektywnościowy jest dla Ciebie. Jest to dokładnie ta część marketingu internetowego, która najczęściej odpowiada za bezpośrednią sprzedaż.
Funkcje Performance Marketingu
- Promocja produktów i usług. Kampanie performance pozwalają na osiągnięcie natychmiastowej widoczności wśród odpowiednich grup odbiorców (np. osób szukających w Google Twojej usługi). Wymagają one ciągłej pracy i udoskonalania, jednak wyniki mogą pojawić się już pierwszego dnia.
- Retargeting i remarketing. Dotrzyj z przekazem do osób, które odwiedziły Twoją stronę w przeszłości, utknęły na którymś etapie lejka konwersji lub są już Twoimi klientami.
- Zapewnienie pełnej widoczności na frazy brandowe. Twoja konkurencja może tworzyć reklamy wyświetlające się na pierwszym miejscu w Google na nazwę Twojej firmy. Aby temu zapobiec tworzymy tak zwaną kampanię brandową.
- Wzmacnianie przekazu w Social Media. Facebook oraz inne platformy społecznościowe od wielu lat ucinają zasięgi organiczne (bezpłatne). Dlatego posiłkujemy się płatną promocją komunikatów.
- Zbieranie danych rynkowych. Kampanie performance pozwalają na zebranie ogromnej ilości danych o zachowaniach użytkowników oraz skuteczności produktów i usług. Na tej podstawie tworzymy prognozy, które mają realny wpływ na decyzje biznesowe.
Google Ads, Facebook Ads, YouTube Ads, Linkedin Ads a może TikTok Ads?
Dobór odpowiedniej platformy reklamowej musi wynikać z przemyślanej strategii działań marketingowych, uwzględniającej krótko oraz długoterminowe cele organizacji. Każda platforma oferuje reklamodawcom inne możliwości dotarcia do użytkowników, inne formaty reklamowe, ale co najważniejsze, każda platforma zrzesza inny profil użytkowników, którzy odwiedzają je w różnym celu (np. edukacja, rozrywka, networking, poszukiwanie informacji). Mając na uwadze te czynniki dla każdego klienta przygotowujemy indywidualną strategię działań.
- Google Ads
- Facebook Ads
- Linkedin Ads
- YouTube Ads
- TikTok Ads
- Pinterest Ads
- Allegro Ads
Usługa performance marketingu w Heydigital
- Audyt dotychczasowej aktywności
- Analizy rynku oraz konkurencji
- Wytypowanie grup odbiorców (targetowanie)
- Opracowanie strategii (lejek sprzedażowy) oraz harmonogramu działań
- Analiza i dobór słów kluczowych
- Audyt i optymalizacja strony internetowej pod kątem konwersji / sprzedaży
- Dobór platform reklamowych
- Optymalizacja feedu produktowego dla sklepów internetowych
- Wdrożenie narzędzi analitycznych: Google Tag Manager, Google Analytics 4, Hotjar, Facebook Pixel lub innych niezbędnych narzędzi do mierzenia skuteczności
- Konfiguracja kont reklamowych
- Przygotowanie unikatowych treści oraz grafik
- Wdrożenie kampanii o optymalnych strukturach
- Analizy zbieranych danych
- Cykliczne prace optymalizacyjne i skalowanie
- Warsztaty strategiczne (doskonalenie strategii)
- Regularne raportowanie działań
Synergia działań performance
Jak dokładnie wygląda współpraca w zakresie performance marketingu?
- Zaczynamy od rozmowy, podczas której omawiamy krótko, oraz długoterminowe potrzeby Twojego biznesu.
- Po zebraniu niezbędnych informacji i przeprowadzeniu analiz, przygotowujemy plan działań, który następnie wspólnie omawiamy.
- Po akceptacji planu jesteśmy gotowi aby podpisać umowę na jego realizację.
- Dopełniamy formalności i przechodzimy do procesu przygotowawczego. Wdrażamy niezbędne narzędzia, wykonujemy ustalone zmiany na stronie, konfigurujemy konta reklamowe oraz przygotowujemy grupy odbiorców, treści oraz grafiki. Skonfigurowane przez nas narzędzia oraz konta reklamowe należą do Ciebie, dzięki czemu masz do nich stały dostęp.
- W kolejnym kroku przechodzimy do konfiguracji kampanii, które na podstawie zebranych danych regularnie optymalizujemy oraz udoskonalamy. Start kampanii może odbyć się już nawet kilka dni od pierwszej rozmowy!
- Na początku każdego miesiąca otrzymujesz od nas raporty dotyczące skuteczności.
- Podczas współpracy jesteśmy z Tobą w stałym kontakcie, dzięki czemu w razie potrzeby szybko reagujemy, a także elastycznie wdrażamy wszelkie zmiany i pomysły.
Ile to kosztuje?


Nasze kompetencje:
- Performance marketing
- Google Ads
- Facebook Ads
- Linkedin Ads
- Pozycjonowanie SEO
- Analityka Internetowa
- Social Media
- Strony Internetowe
- Wizytówka Google
- Copywriting
- Identyfikacja wizualna
Sprawdź ofertę:
Skontaktuj się z nami:
Performance marketing
Wspólnie zaprojektujmy dochodową kampanię performance
Natalia Mróz, Co-Founder NM Księgowość
Nasi klienci
Wspólnie osiągamy synergię








Porozmawiajmy o marketingu
Zaproponujemy rozwiązania, które poprawią Twoje wyniki


Maciej Nastkiewicz, Co-Founder & CEO


Heydigital Sp. z o. o.
Kampanie reklamowe, strony internetowe,
strategie komunikacji marki.